Handels- og medlemsbetingelser

Senest opdateret: 11/8-2022

Generelle betingelser

På Klubklub.dk ApS kan du bestille hårprodukter, hudplejeprodukter parfume og meget andet til stort set indkøbspris. Ved et nyt køb bliver du automatisk medlem af vores fordelsklub. Prisen er 0 kroner for første måned og derefter 89 kroner/måned i et løbende medlemskab, som du kan opsige når du ønsker det til udgangen af en medlemsperiode.

For at afgive en bestilling på Klubklub.dk, skal du være fyldt 18 år og være bosiddende i Danmark. Er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.
Tilbuddene gælder ikke ved forsendelse til Grønland, Færøerne og i udlandet.

Alle priserne på varerne er angivet i DKK samt er inklusiv moms og levering. Det er muligt at se tidligere ordrer via login på hjemmesiden under "Mine køb". Alle aftaler indgås på dansk.

Hos KlubKlub har du mulighed for at købe til medlemspris eller normalpris. Til medlemspris kan der købes 6 stk. af hver vare til den anviste medlemspris pr. 30 dage pr. medlemskab. Hvis du ønsker at købe flere end den gældende begrænsning, vil prisen på de efterfølgende typisk være lidt højere. Prisen vi sammenligner med er vores normalpriser, som man kan købe til uden medlemskab.

Det er kun via hjemmesiden, at du kan bestille varer fra Klubklub.dk ApS. Hvis du evt. har forespørgsel på varer som ikke er på siden, er du meget velkommen til at kontakte os for at høre om vi kan skaffe varen.

Medlemskab

Når du accepterer de gældende medlemsbetingelser på klubklub.dk, accepterer du, at klubklub.dk (KlubKlub ApS) må trække det oplyste beløb for medlemskab periodevist, indtil du vælger at opsige dit medlemskab.
Den første måneds medlemskab er gratis og overgår herefter til et løbende månedsabonnement til 89 DKK pr. måned.

Du modtager en kvittering på e-mail ved dit første køb, der indeholder information om dit abonnement. Efterfølgende kvitteringer vil kunne findes, når du er logget ind på KlubKlub.dk under "Mine køb".


OPSIGELSE AF MEDLEMSKAB OG BINDINGSPERIODE

Du kan opsige dit medlemskab, når det passer dig, og abonnementet ophører herefter ved udgangen af den periode, der er betalt for. Den eneste undtagelse er de første 14 dage af dit medlemskab, hvor medlemskabet er låst online.

Efter de første 14 dage kan du opsige dit abonnement, når det passer dig. Det vil sige, du i den første prøveperiode godt kan bestille nogle varer til KlubKlub priser og 14 dage efter opsige dit medlemskab - men vi håber selvfølgelig, at du gerne vil fortsætte længere som medlem, så du kommer til at spare endnu mere.

For at opsige dit medlemskab skal du logge ind under "Min konto" og trykke på "Mit Medlemskab" herfra kan du opsige dit abonnement. Hvis du opsiger dit medlemskab, så vil det være opsagt med øjeblikkelig virkning.

Efter et medlemskab er opsagt, vil der ikke blive trukket yderligere på din konto, medmindre du selv vælger at genaktivere dit medlemskab. En opsigelse er først gældende, når du har modtaget en bekræftelse via mail. Vi opfordre til, at denne mail gemmes.

Såfremt dit betalingskort snart udløber eller er udløbet, kan du indtaste oplysningerne for dit nye betalingskort under "Mit Medlemskab", når du er logget ind på klubklub.dk.

Din indmeldelse på klubklub.dk er bindende fra det øjeblik, du foretager dit første køb, og derved tager dit medlemskab i brug.


Kortindehavers ansvars- og hæftelsesforhold

Din indmeldelse på klubklub.dk er bindende fra det øjeblik, du bestiller din første ordre, og derved tager dit medlemskab i brug. Du er som medlem på klubklub.dk og kortholder forpligtet til at betale for hele din medlemsperiode og efterfølgende abonnementshævninger, indtil du selv opsiger dit medlemskab. Første måned er gratis.


MISLIGEHOLD AF MEDLEMSKAB

I tilfælde af mislighold ved fx manglende dækning på betalingskortet vil systemet forsøge at lave en trækning løbende på dit kort, hvis dette ikke er muligt, vil du modtage en faktura


PROCEDURE FOR ABONNEMENTSHÆVNING

Dit medlemskab af klubklub.dk bliver automatisk fornyet, således du altid har adgang. Efter de første 30 dages medlemskab til 0 DKK overgår dit medlemskab til et fast måneds medlemskab til 89 DKK pr. måned.
Du kan til enhver tid tilbage kalde din tilladelse til at Klubklub ApS trækker penge fra dit betalingskort ved at give os besked. Ønsker du at gøre indsigelse vedrørende en uautoriseret debitering skal dette gøres ved din kortudbyder senest 8 uger efter debiteringen med mindre andet er aftalt med kortudbyderen. Reepay står for håndtering af kortoplysninger.


Prisjurstering

Vi forbeholder os ret til årligt at regulere prisen for abonnementet i henhold til forbrugerprisindekset, uden forudgående varsling.


Fornyelse eller sletning af betalingskort

Ønsker du at opdatere dine kortoplysninger skal du logge ind på Klubklub.dk under "Mit medlemskab". Her har du mulighed for at opdatere dine betalingsoplysninger.

Ønsker du at få slettet din konto, og kortnummer hos KlubKlub permanent og dermed ikke længere have adgang til ordrehistorik mv. skal du sende os en mail med dit reference nummer (fx #7136715). Dette nummer finder du ved at logge ind på din konto.


Betaling

Når du bestiller varer på Klubklub.dk, betaler du online vha. betalingskort eller mobilepay. Du kan betale online med følgende kreditkort: Dankort, VISA/ Dankort, eDankort, MasterCard, Maestro, VISA electron og JBC. Vi tager ikke kortgebyrer.

Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har som udgangspunkt ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden. Data som du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem.

Hverken klubklub.dk eller andre har mulighed for at læse dataene.

Beløbet for varerne trækkes først, når din ordre bliver afsendt. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.


Fortrydelsesret på medlemskab

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret på medlemskabet. Fortrydelsesretten udløber 14 dage fra den dag aftalen er indgået. Du kan sende en mail til [email protected], hvis du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret.


Fortrydelsesret på varer

Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret på varer, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.


Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får eventuelle fragtomkostninger retur, hvis du fortryder en del af dit køb.


Ingen fortrydelsesret

Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret på varer, når du handler hos os.

Disse aftaler kan ikke fortrydes: Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.


returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen tilbage til os.

 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Bemærk, at du ikke får eventuelle fragtomkostninger retur, hvis du fortryder en del af dit køb. Vi tilbyder alle kunde køb af GLS returlabel til 35 kr. Bemærk at vi ikke modtager pakker, der er sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.


Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.


Varen sendes til:

Klubklub.dk ApS, c/o Retur
Lille Tornbjergvej 26
5220 Odense SØ

Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.


Ikke afhentede ordre:

Såfremt pakken ikke er blevet afhentet i pakkeshoppen og dermed bliver sendt retur til Klubklub ApS pålægges køber de reelle udgifter til returneringen, som vi bliver pålagt af fragtfirmaet.
Dette beløb bliver modregnet den samlede ordre værdi når denne krediteres.


Levering

Levering sker med GLS eller DAO. Vi leverer til Danmark, ikke Grønland og Færøerne. Priserne på varerne er inklusiv moms og levering til nærmeste GLS pakkeshop. Levering til privatadresse koster dog kr. 35,-.

Varerne sendes fra hverdag til hverdag såfremt varen er bestilt dagen før inden klokken 16.00.

Leveringstiden er 1-2 hverdage fra køb.

Ved levering med DAO til privatadresse bliver ordren så vidt muligt leveret i postkassen, hvis pakken er for stor til postkassen, så vil den blive stillet ude foran din dør på eget ansvar. Bemærk vi erstatter ikke pakker som bliver væk ved din dør


Reklamation

I tilfælde af at varen evt. er beskadiget ved modtagelsen, så kontakt os hurtigst muligt via vores e-mail [email protected] eller pr. telefon 30808049, for nærmere information om, hvorledes du skal forholde dig.

Hvis der er noget galt med abonnementet

Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på [email protected]. Købelovens mangelsregler gælder ikke for abonnementer.


DOKUMENTATION VED REKLAMATION

Ved reklamation skal du fremsende dokumentation på fejlen i form af billeder eller video. På dokumentationen er det vigtigt at man tydeligt kan se produktet samt fejlen/manglen. Det er vigtigt at du gemmer produktet til sagen er afsluttet.


Mangler ved forsendelse

Oplever du at der mangler et produkt i forsendelseskassen bedes du kontakte os hurtigst muligt efter afhentning/modtagelse. Her det vigtigt, at du gemmer så meget emballage som muligt. Her i blandt forsendelses kassen, det brune indlægspapir og alle produkter.
Vi optager en video af alle ordre, mens de bliver pakket så vi hurtigst muligt kan hjælpe dig med at lokalisere produktet, ofte kan mindre ting gemme sig i vores brune pakkepapir.
Kan vi se, at produktet er afsendt fra vores lager hjælper vi gerne med at lave en reklamation hos GLS. For størst mulig chance for at denne reklamation godkendes, skal vi bruge billeder af forsendelseskassen fra alle vinkler, billede af de modtagne produkter samt det brune papir. Det er vigtigt at du gemmer alle disse ting til reklamationen er afsluttet.


Reklamationsret:

Du har som forbruger 24 måneders reklamationsret efter købeloven. Købelovens mangelregler finder således anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, efter købelovens regler. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Du vil altid blive tilbudt en GLS label til forsendelsen.

Varen sendes til:
Klubklub.dk
Lille Tornbjerg Vej 26
5220 Odense SØ
Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, da du bærer risikoen for varen under tilbage forsendelsen, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus
Toldboden 28
800 Viborg
www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr


Personoplysninger

Klubklub opbevarer dit navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse med det formål at sende bestilte varer til dig. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Oplysningerne registreres hos Klubklub.dk ApS og opbevares af hensyn til bogføringslovens regler i fem år efter udløbet af det regnskabsår hvor oplysningerne er registreret, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Vi opbevarer kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer kundeoplysninger krypteret. Den data-ansvarlige på klubklub.dk er Klubklub.dk ApS.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: [email protected]


Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende.)

Til: Klubklub.dk ApS, c/o Retur
Lille Tornbjergvej 26 5220 Odense SØ
[email protected]

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer:

Ordrenummer:
Bestilt den:
Modtaget den:
Forbrugerens navn:
Forbrugerens adresse:
Forbrugerens underskrift:
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Dato